Intensywna regeneracja z Ziają - recenzja odżywki

09 grudnia

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę blogową z JM Spa & Wellness. W ramach pierwszej przesyłki otrzymałam kilka produktów to testowania .m.in. bohatera mojej dzisiejszej recenzji, czyli odżywki "intensywna regeneracja do włosów łamliwych" marki Ziaja.

Niestety nie miałam osobiście przyjemności testować tego produktu, gdyż nie odpowiada on moim włosom. Moje włosy są wybredne i muszę stosować sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji włosów. Odżywkę oddałam mojej koleżance, która takich problemów nie ma i chętnie testuje to co ja niestety testować nie mogę. Dobrze, że ktoś taki jest :)



Produkt otrzymałam do testowania od: http://www.jm-spawellness.com/

Informacje od producenta: 

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.

Działanie: 
 
Skutecznie odżywia, nawilża i wzmacnia włosy. wyraźnie odbudowuje ich naruszoną strukturę, zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek, chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Substancje aktywne: prowitamina B5, pochodna miodu pszczelego, olej jojoba, ekstrakt z aloesu.

Opakowanie: 200 ml

Cena: 5,90 zł


Moja opinia:

Jak wspomniałam wcześniej nie testowałam tego produktu na sobie, ale na mojej koleżance :) I opinia będzie jej a nie moja! Po otwarciu z opakowania wydobywa się delikatny miodowy zapach. Sama wiem, bo nim go oddałam to powąchałam, a lubię najpierw sprawdzić zapach :) Konsystencja jest rzadka. Kolor odżywki jest biały. To też sprawdziłam przed oddaniem :)  Odżywka nie obciąża włosów, co czasem w przypadku innych preparatów dość często się zdarza. To już opinia Natalii. Niestety pomimo zapewnień producenta, że odżywka uelastycznia włosy nic takiego ona nie zaobserwowała. Włosy jednak stały się gładkie i łatwo się rozczesywały. Cena na pewno zachęca do zakupu. Opakowanie jest poręczne, zawiera na etykiecie podstawowe informacje jak stosować i jaki ma skład. Produkt jest wydajny, jeśli ma się krótkie włosy. Na długie na pewno więcej odżywki pójdzie.

Ps. Wybaczcie, że nie ma więcej zdjęć, ale mam problem z aparatem, gdyż zepsuł mi się port USB i czekam na czytnik kart pamięci, by móc zdjęcia dodawać. Niestety aparat chyba sam prosi się o zmianę. Może ktoś mi go sprezentuje pod choinkę, a byłam bardzo grzeczna w tym roku :):):)

Moja ocena: 4/5

Używacie odżywek do włosów??? Macie taki problem jak ja z kosmetykami do pielęgnacji włosów?


Zajrzyj tutaj

3 komentarze

  1. Mam szampon,odżywkę i maskę z Ziaji ale do włosów niesfornych. I nie zmieniam za żadne cudy świata tych kosmetyków. Bo mam taki sam problem jak twój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odżywka ta nie obciąża włosów. :)

    OdpowiedzUsuń