Odżywia, pielęgnuje, czyli 100 % zadowolenia - recenzja kremu Flos - Lek

28 grudnia


Czas na kolejną recenzję. Tym razem przetestowałam krem do rąk Flos - Lek. Jak wypadły testy? O tym dalej...





Produkt dostępny w: http://sklep.floslek.pl/11,sklep.html


Informacje od producenta:

Krem doskonale nawilża i natłuszcza skórę dłoni i paznokcie. Skóra staje się gładka i elastyczna. Chroni dłonie przed nadmierną utratą płaszcza lipidowego a tym samym przed negatywnym wpływem detergentów. Regularnie stosowany poprawia ogólny wygląd paznokci, zmniejsza ich łamliwość, zmiękcza naskórek okołopaznokciowy, hamuje jego pękanie i powstawanie tzw. „zadziorków”. Bardzo dobrze rozprowadza się, pozostawiając na skórze delikatny film.

Opakowanie: 100 ml

Skład: 

Aqua, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Stearyl Heptanoate, Ricinus Communis Seed Oil, Propylene Glycol, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Dimethicone, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone.

Cena: 7,90 zł

Sposób użycia: 

Niewielką ilość kremu wsmarować w skórę dłoni i paznokcie. Stosować regularnie.

Zastosowanie:

Ochrona skóry dłoni przed negatywnym wpływem detergentów, częstym myciem i twardą wodą. Polecany przed pracami domowymi oraz dodatkowo jako ochrona przed działaniem niekorzystnych czynników atmosferycznych. Idealnie sprawdza się przy wysuszonej i szorstkiej skórze dłoni. Można stosować również w celu utrzymania odpowiedniego nawilżenia skóry rąk.

Moja opinia: 






Krem jest zamknięty w plastikowej tubce. Opakowanie ma bardzo przyjemny wygląd. Zamknięcie na typowy klik. Wystarczy delikatnie nacisnąć opakowanie, by wydobyć z niego potrzebną ilość kremu.  Zapach delikatny. Krem ma lekką konsystencję, która łatwo rozprowadza się na dłoniach. Szybko się wchłania. Krem ma właściwości pielęgnacyjno - odżywcze, dlatego świetnie nadaje się do używania np. po zmywaniu naczyń i kontakcie z twardą wodą. Świetnie nadaje się do stosowania w chłodne, wietrzne dni. Kremu można używać także do pielęgnacji paznokci, ale ja nie stosowałam, bo nie miałam takiej potrzeby. 

Moja ocena: 5/5

 



Zajrzyj tutaj

1 komentarze

  1. Mam masło do ciała z Flos-Leku i bardzo fajnie się u mnie sprawdza, więc przypuszczam, że ten krem do rąk również bym polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń