Chusteczki do demakijażu Corine de farme - moja opinia

15 grudnia

Chusteczek do demakijażu rzadko używam, a może nawet i wcale.Bardziej mi się przydają podczas wyjazdów. Częściej do oczyszczania twarzy na co dzień stosuję płyny micelarne lub mleczka do demakijażu. Z chusteczkami od Corine de Farme mam pierwszy kontakt.






Producent: http://www.forte-sweden.com/

Informacje od producenta:
Doskonale usuwa makijaż. Oczyszcza i nawilża cerę. Biodegradowalne w 100%. Polecane do każdego rodzaju cery.

Opakowanie: 25 sztuk

Cena: ok. 7 zł


Moja opinia:

Po chusteczki sięgnęłam zupełnie przypadkowo. Długi czas leżały u mnie w szafce w łazience. Niestety chusteczek do demakijażu używam bardzo rzadko. Ostatnio chyba ponad rok temu :P Dlaczego? Jedne chusteczki są odpowiednio nawilżone i usuwają makijaż, a inne nie.  Chusteczki Corine de farme mają tradycyjne opakowanie jak na chusteczki przystało. Każda chusteczka jest nawilżona, ale nawilżanie niestety nie jest rewelacyjne, Spotkałam się z chusteczkami o niższej cenie, w większej ilości w opakowaniu, a dodatkowo były lepiej nawilżone. Jedna chusteczka wystarcza na jednorazowe oczyszczenie twarzy, jeśli macie delikatny makijaż. Dzisiaj niestety miała mocniejszy i chusteczki sobie z nim nie poradziły. Musiałam sięgnąć po inne preparaty do demakijażu, zwłaszcza oczu. Produkt mnie nie uczulił.


Moja ocena: 2,5/5



Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Nie stosowałam jeszcze takich chusteczek, a coraz więcej o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chusteczki jak chusteczki po tym co przetestowałam, znam inne dużo lepsze i lepiej usuwające nawet mocny makijaż

    OdpowiedzUsuń