Daj sobie w łapę! - recenzja kremu z mojego grudniowego ShinyBox'a

25 grudnia

W ostatnim czasie bardzo dużo kremów do rąk mam do przetestowania. Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu jaki znalazłam w moim grudniowym ShinyBoxie. Jest to krem Help the Paw Vitamin Rich Hand Cream. 







Producent:  http://www.leri-sklep.pl/anatomicals-krem-do-rak.html
 
Informacje od producenta:
Gdyby Twoje dłonie potrafiły mówić, wygarnęłyby Ci całą prawdę: że ciągle tylko zmywanie i chłody, że są suche, spierzchnięte i cierpią. Twoje łapki błagają Cię o odpowiedni poziomu nawilżenia! Chyba nie pozostaniesz głucha na ich prośby? Nasz krem z dodatkiem witaminy E przywróci Twoim dłoniom spokój ducha, a jedyne na co będą mogły narzekać to ten nieszczęsny zwyczaj całowania kobiet w rękę.

Opakowanie: 100 ml

Cena: ok. 12 zł

Moja opinia: 



Krem jest zamknięty w tubce. Na tubce znajdziecie skład kremu oraz jak go stosować, ale niestety "instrukcja stosowania" jest po angielsku. Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza na dłoniach. Wchłania się szybko. Zapach niby lekko cytrusowy, ale nie do końca. Delikatny, Krem pozostawia na dłoniach pewny płaszczyk ochronny, ale nie sprawia on wrażenia tłustego filmu. Dłonie w dotyku stają się przyjemne. Krem polecam do stosowania w okresie jesienno - zimowym, gdy nasze dłonie są narażone na chłód p oraz wiatr. Produkt wydajny.

Moja ocena: 4/5




Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Nie znałam do tej pory tej propozycji kremu. Sądzę, że u mnie krem by się sprawdził ponieważ moje dłonie potrzebują dobrego kremu na ten okres zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że krem się sprawdził. Szukam właśnie jakiegoś dobrego kremu na zimę, bo o tej porze roku zawsze mam problem z suchymi dłoniami. Jak gdzieś go spotkam, to może zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń