Micelki, ach micelki - recenzja płynu do demakijażu twarzy i oczu Corine de Farme

12 grudnia

Na początku wyjaśniam nie jest to produkt, który otrzymałam do testowania, ale postanowiłam napisać na jego temat malutką recenzję. Dlaczego? Bo moim zdaniem zasługuje na to i chcę się podzielić swoją opinią o nim. Do tej pory długo szukałam płynu micelarnego, który byłby zarazem w przystępnej cenie i skuteczny. Moim numer jeden był płyn dostępny w Biedronce - marka BeBeauty. To nadal się nie zmieniło, ale mam płyn, który zasługuje na miejsce numer 2 :)





Producent: http://www.forte-sweden.com/

Informacje od producenta: 

Zawiera micele-cząsteczki, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż. Płyn wzbogacony wyciągiem z Piwonii o właściwościach tonizujących, dzięki którym zapewnia uczucie świeżości.
Testowany dermatologicznie.

Polecany dla osób noszących szkła kontaktowe.

Zawiera aż 97% składników pochodzenia naturalnego.

Opakowanie: 200 ml

Cena: ok. 10  zł


Moja opinia:

Płynu używam od ponad 2 tygodni regularnie. Opakowanie płynu ma przyjemny i estetyczny wygląd. Zawiera pompkę, którą pozwala na wydobycie z opakowania właściwej ilości płynu na płatek kosmetyczny. Płyn micelarny jak to bywa ma kolor przezroczysty, ale ma za to bardzo przyjemny, delikatny  kwiatowy zapach. Dzięki produktowi bardzo ładnie oczyszczałam twarz, usuwałam makijaż, w tym tusz do rzęs! Płyn jest do każdego rodzaju skóry, ale polecam ostrożność. Na pewno polecam stosowanie płynu na nie uszkodzoną i nie podrażnioną skórę. Produkt mnie nie uczulił, bo jest hipoalergiczny. Po jego zastosowaniu cera pozostaje delikatna i dobrze oczyszczona, nie ma mowy o podrażnieniach w okolicy oczu czy też na twarzy ( jeśli oczywiście jak wspomniałam nasza twarz jest nieskazitelna ). Do produktu troszkę miałam sceptyczne podejście, bo miałam jednak swojego ulubieńca. Teraz wiem, że mogę też liczyć na płyn micelarny z Corine de Farme :) A wspomnę jeszcze, że płyn jest wydajny:) POLECAM!!!!


Moja ocena: 5/5


Kto z Was miał z nim kontakt? A może macie jakiś innych ulubieńców? Czekam na Wasze komentarze!!!

 

Zajrzyj tutaj

2 komentarze

  1. Szkieł kontaktowych nie noszę, ale polecę go sąsiadce która powinna się nim zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz słyszę o tym płynie.:) Również bardzo lubię i obecnie używam płynu BeBeauty. :)

    OdpowiedzUsuń