Pielęgnacja stóp z Green Pharmacy - recenzja kremu do stóp

27 grudnia

W ostatnim czasie moje stopy troszkę zaniedbałam, ale postanowiłam to zmienić. Zaopatrzyłam się w krem do stóp Green Pharmacy z ekstraktem z kory dębu oraz rokitnika. Dzisiaj podzielę się z Wami swoimi wrażeniami po stosowaniu tego kremu. Stosuję go co prawda od około tygodnia czasu, ale już zauważyłam pierwsze zmiany.





Produkt zakupiłam w: https://naturalna.eu/
 
Informacje od producenta:

Krem do stóp оdświeżający, przeciwgrzybiczny. Ekstrakt orzecha włoskiego, olejki eteryczne jodły i drzewa herbacianego, ekstrakty kory dębu i rokitnika, mentol, kamfora. Unikalny krem-dezodorant o działaniu przeciwgrzybicznym przeznaczony do pielęgnacji stóp. Skutecznie zmniejsza nadmierną potliwość, przeciwdziała powstawaniu nieprzyjemnego zapachu aż do 5 dni. Receptura kremu wzbogacona ekstraktami kory dębu, drzewa herbacianego i rokitnika działa bakteriobójczo i dezynfekująco. Nie zawiera spirytusu ani związków aluminium. Wspaniale nadaje się do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Polecany po korzystaniu z basenu lub sauny. Krem wpływa odświeżająco i kojąco, dobrze nawilża i pielęgnuje skórę stóp. Stosowany rano i wieczorem stanowi właściwą ochronę przed grzybicą.

Opakowanie: normalne opakowanie ma 75 ml, ale ja trafiłam na promocję i mam 25 ml gratis

Skład: 

Aqua, Mineral Oil, Kaolin, Hexamethylentetraminum, Monoglicerydes, Isopropyl Myristate, Stearic Acid, Quercus Robur Bark Extract, Zinc Oxide, Chelidonium Majus Extract, Albies Alba Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Menthol, Camphor, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, TEA, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben.


Cena: 4,50 zł

Moja opinia: 




Krem jest zamknięty w tubce. Zanim go użyjecie to musicie zerwać sreberko z miejsca przez które wyciska się krem. Krem ma lekką konsystencję, która łatwo rozprowadza się na stopach. Krem nadaje się do masażu stóp, także możecie swojego faceta poprosić o masaż z tym kremem. Krem dzięki swojemu zapachowi odświeża stopy. Wydaje mi się, że świetnie sprawdziłby się w okresie letnim, gdy stopy są szczególnie narażone na pocenie się. Poleciłabym też ten produkt osobom, które bardzo dużo czasu spędzają w obuwiu. Krem zmiękczył moje stopy, a skóra na nich stała się przyjemna w dotyku. Stopy nie pękają mi tak jak kiedyś, a do tego są zdezynfekowane. Krem nie zawiera alkoholu. Produkt jest wydajny i ma przystępną cenę.

Moja ocena: 5/5

A Wy jak dbacie o swoje stopy??? 

 


Zajrzyj tutaj

1 komentarze

  1. kurcze nie miałam pojęcia, że z GF jest także krem do stóp, jakoś mi to umknęło:p

    OdpowiedzUsuń