10 lipca 2014

Przesyłeczka

Kurier dostarczył mi dzisiaj z samego rana przesyłeczkę. Byłam bardzo zaskoczona zawartością paczki po otworzeniu. Jakiś czas temu zgłaszałam się na wizaz.pl do testowania produktów Dove, ale całkiem zapomniałam o tym, by sprawdzić czy mi się udało. Zresztą rzadko udaje mi się załapać do testowania na tej stronie.

Oto zawartość mojej paczuszki :)



W torebce znalazłam:

- regenerującą maskę z aktywatorem ciepła
- szampon Intensive Repair,
- ekspresową maseczkę regenerującą Intensive Repair

Komuś też się udało ???




16 komentarzy:

  1. oo super! ty to masz szczęście!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki do włosów Dove. Gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie pamietam czy sie do tego zglaszalam- tyle tych akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ja nie mam szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, ja coś nie mam szczęścia w testowaniu na wizażu! Tyle fajnych akcji,a ja nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratuluję :D Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie mam szczęścia :( gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń