Czy powalił mnie z nóg żel ze świetlikiem i kolagenem? - recenzja

18 października

Dzisiaj przyszła pora na recenzję kolejnego produktu, który otrzymałam w ramach współpracy z Credo Pr. Tym razem czas na żel ze świetlikiem i kolagenem GorVita. Czy żel powalił mnie z nóg po prawie tygodniu stosowania? O tym w dalszej części.





Strona producenta: http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/rodzaje-produktow/oczy,18.html

Informacje od producenta:

Żel polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.

Kolagen i kwa hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.

Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D - pathenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczynka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.

Pojemność: 20 ml

Cena: 7,15 zł

Sposób użycia:

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż.


Moja opinia:

W ostatnim okresie bywam często przemęczona co przede wszystkim można zaobserwować w okolicach moich oczu, Do tej pory miałam problem ze znalezieniem preparatu, który choć w jakimś stopniu zniwelowałby cienie pod oczami i obrzęki. Ogromnym plusem tego kosmetyku jest fakt, że można używać go i pod oczy i na powieki, a także pod makijaż. To bardzo ekonomiczne!  Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona rzadka, żelowa. Wystarczy niewielka ilość, by odpowiednio nawilżyć okolice naszych oczu i dać im to co najlepsze. Osobiście żel wklepywałam w okolice oczu. Po tygodniu stosowania skóra w tym miejscu jest bardziej nawilżona, a i zmęczenie jest troszkę mniej widoczne. Mam nadzieję, że dłuższe stosowanie przyniesie jeszcze więcej korzyści. Na koniec dodam, że produkt jest bardzo wydajny. Minusem produktu jest ograniczona jego dostępność - można go znaleźć tylko w niektórych aptekach.

Moja ocena: 4/5

Zajrzyj tutaj

0 komentarze