Nowa współpraca z Drogerią Naturalna.eu

08 października

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z Drogerią Naturalna.eu, a już dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z kosmetykami.



Dostałam mnóstwo kosmetyków do testowania, a oto jak zawartość paczuszki się prezentowała :) Najbardziej cieszy mnie fakt, że dostałam dużo kosmetyków do pielęgnacji włosów, bo niestety ostatnio miewam z nimi ogromne problemy.

W paczuszce znajdowały się:
  • szampon do każdego rodzajów włosów Green Pharmacy Łopian Większy 350 ml
  • ampułki do włosów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie suchych i zniszczonych z olejkiem arganowym Marion 5 szt X 7 ml
  • odżywka intensywna regeneracja do włosów łamliwych Ziaja 200 ml
  • Jaskółcze ziele - krem do rąk i paznokci Green Pharmacy 100 ml
  • masująca kula do kąpieli oraz luksusowe mydełko regenerująco - łagodzące Scandia Cosmetics 
  •  Serum błyskawiczne Bursztyn Marion 30 ml
  • próbki kosmetyków Ziaja
  • gadżety - kubek i długopis

 No to czas testowania nadszedł. Za jakiś czas pojawią się recenzje poszczególnych kosmetyków. A teraz udaję się na małą kawkę:)




Zajrzyj tutaj

0 komentarze