To co każda z nas lubi, czyli....ZAKUPY:)

10 października

Korzystając dzisiaj z ładnej pogody oprócz codziennego spacerku z moim synkiem były też zakupy. Ponieważ od dzisiaj w Biedronce obowiązuje promocja na niektóre kosmetyki postanowiłam zaopatrzyć się w to, co najbardziej mi jest potrzebne. Lubię zakupy w Biedronce, bo kupić można dużo a płaci się mało.



Pierwsze co w moje ręce wpadło to płyn micelarny BeBeauty w większej wersji, bo 400 ml za 7,99.


Potem udałam się na stoisko na którym wystawione były lakiery, tusze, kredki, pomadki itp. No i po kilkunastu minutach coś wybrałam dla siebie:
  • konturówka do oczu Black Ladycode by Bell - 6,99 zł, wydłużająco - pogrubiający tusz do rzęs Ladycode by Bell - 9,99 zł, plaster Apap Thermal - 3,49 zł

  • podwójne cienie do powiek Ladycode by Bell - 5,99 zł oraz szybkoschnący lakier do paznokci Ladycode by Bell nr 09 - 5,99 zł

     

    Dodatkowo do domu kupiłam odświeżacz Brait Magic Flowers za 8,99 zł,  no i chusteczki nawilżające dla synka za 7,99 zł, bo już nam zapasy się kończą.



    Po zakupach czas na obiad.....a więc zmykam do kuchni :)

Zajrzyj tutaj

6 komentarze

  1. Fajne zakupy :)
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej, ja już obserwuję :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te cienie z ladycode są matowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zakupy udane. Bardzo lubię chusteczki Dada, z tej wersji, teraz akurat mam te zielone.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię chusteczki z Dady i najczęściej je właśnie kupuję :)

      Usuń
  4. Też sobie zakupiłam tą konturówkę , ale u mnie się nie sprawdza w żadnym stopniu już po 10 min. odbija się , a po całym dniu tak się rozmazuje że wygląda tak jak bym cień na całą powiekę nałożyła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z konturówki też nie jestem zadowolona bo strasznie się rozmazuje, jest miękka, ale ma swoje wady

      Usuń