Projekt DENKO - wrzesień 2013

04 października

Jak co miesiąc i teraz nadeszła pora na podsumowanie ostatniego miesiąca jeśli chodzi o zużyte kosmetyki.
Tak przedstawia się moje wrześniowe denko:)


1) krem pielęgnacyjny do biustu - recenzję znajdziecie tutaj. Krem jak dla mnie super i zakupiłam go ponownie.




2) zmywacz do paznokci BeBeauty zakupione w Biedronce za około 5 zł.


3) fluid rozświetlający Lirene Shiny Touch - odcień naturalny. Zakupiłam go ponad 2 miesiące w promocji za 20 zł w Auchan. Od ponad roku używam fluidów tej firmy i jestem mega zadowolona. Wszelkie niedoskonałości na twarzy bardzo dobrze zakrywa.


4) krem na odparzenia Sudocrem - próbka. Oczywiście zużyty przez mojego synka. Krem rewelacyjny:)



5) płyn do kąpieli Oillan Baby - również zużyty przez synka. Więcej na jego temat znajdziecie tutaj.


6) błyszczyk Eveline Cosmetics - nie pamiętam gdzie go kupiłam i za ile, ale dużo na pewno nie kosztował. Rzadko używam błyszczyków, ale ten jest godny polecenia.




7) odżywcze mleczko do ciała Nivea - dostałam je w prezencie na święta wraz z innymi kosmetykami Nivea, cena takiego zestawu wówczas wynosiła około 30 zł. Mleczko długo używałam, bo nie bardzo miałam czas po kąpieli na pielęgnację skóry. Teraz bardziej mi się podobają balsamy pod prysznic, które pełnią 2 funkcje - żelu i balsamu nawilżającego.



8) krem glicerynowy Gratia do rąk - krem jak dla mnie dobry, świetnie nawilża suche dłonie - zwłaszcza podczas chłodnych lub wietrznych dni.






Zajrzyj tutaj

0 komentarze