Majonez Kętrzyński - recenzja

14 października

Długo zastanawiałam się w jaki sposób dokonać recenzji majonezu. Majonez na kanapkach to trochę banalne, więc postanowiłam dzisiaj zrobić sałatkę przy wykorzystaniu oczywiście majonezu, który otrzymałam od Credo Pr. Moja propozycja dla Was to sałatka z jajkami i pieczarkami.

A oto co do przygotowania takiej sałatki potrzebujecie:


1) pieczarki - 400 g
2) jajka - 7 sztuk
3) biała część pora pokrojona w półksiężyce
4) szczypiorek lub cebula dymka
5) kukurydza konserwowa - 1 puszka
6:) majonez - ja używałam MAJONEZU KĘTRZYŃSKIEGO - 4 łyżki
7) przyprawy - sól i najlepiej świeżo zmielony pieprz

Pieczarki należy sparzyć przez kilka minut na wrzątku.


Możecie je od razu pokroić w cząstki, albo zrobić to później.  Ja pokroiłam w plasterki, a gdy pieczarki ostygły posiekałam na drobniej. Jajka należy ugotować na twardo i pokroić w kosteczkę. Szczypiorek należy posiekać, pora pokroić w półksiężyce. Kukurydzę konserwową trzeba odsączyć. Wszystkie składniki należy wymieszać. Dodajcie majonezu. Doprawcie solą, pieprzem do smaku.


Możecie też dodać rzodkiewkę, ale niestety u mnie w sklepie nieciekawie wyglądała, więc sobie odpuściłam jej zakup.

Efekt końcowy wygląda tak!


Strona producenta: http://www.majonezy-ketrzyn.pl/

Informacje od producenta:

Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.

Pojemność: 220 g

Cena: 3,69 zł

Moja opinia:

Majonez ma bardzo wyrazisty smak. Dodatkowo kremowa konsystencja sprawia, że do sałatki nie trzeba dużo dodawać majonezu. POLSKI PRODUKT, a takie produkty cenię w swojej kuchni. Kwaskowaty smak w niczemu nie przeszkadza.

Moja ocena: 5/5






Zajrzyj tutaj

0 komentarze