Luksja Lush Dragon Fruit

27 września

Pamiętacie gdy jako dodatek do jednej z gazet można było otrzymać żel pod prysznic LUKSJA ?

Dziś podzielę się swoją opinią właśnie na jego temat.


Kilka słów od producenta:

 Żel pod Luksja Lush Dragon Fruit to połączenie pielęgnacyjnego mleczka ryżowego z soczystym zapachem dragon fruit tajemniczego owocu Ameryki Południowej. Poczuj jak skóra zostaje nawilżona i staje się jedwabiście gładka już w momencie mycia. Właściwości nawilżające produkty zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. 


 Dragon Fruit to tajemniczy owoc pochodzący z Ameryki Południowej. Bogaty w witaminy z grupy A, B i C, zawiera duże ilości minerałów Ca, P, Fe (wapń, fosfor, żelazo). Koktajl pod prysznic w połączeniu z kompleksem z mleczka ryżowego i intrygującym egzotycznym aromatem nie tylko myje i odpręża, ale też pielęgnuje Twoją skórę.

Skład:

Kilka słów ode mnie:

Żel pod prysznic Luksja Lush Dragon Fruit stał się jednym z moich ulubieńców. Estetyczne opakowanie, poręczne, łatwo się je otwiera i zamyka. Żel ma przyjemny słodki zapach, ale nie utrzymuje się on długo na skórze. Konsystencja żelu kremowa, nie przelewa się on przez palce. Bardzo ładnie się pieni i jest przede wszystkim wydajny. Żel nawilża skórę. Pewnie nieraz jeszcze po niego sięgnę.


Znacie ??? Używacie???

Zajrzyj tutaj

11 komentarze

  1. Muszę przyznać że z Luksji nie miałam jeszcze żadnego żelu pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam tego żelu :) Ale ogólnie lubię produkty z Luksjii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inne wersje zapachowe i rzeczywiście żele Luksji są fajne, tylko ciut za gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zakupiłam gazetę z tym żelem, niedawno mi się skończył, bardzo ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Często kupuję produkty Luksja do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię żele od Luksji świetnie pachną :D:D tej nie miałam,ale na pewno wypróbuję ::)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żele Luksja :) Tego nie miałam, ale myślę że zapach jest obłędny :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często używam mydełek tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń