Poniedziałkowe przesyłki

01 września

Dzisiaj w skrzynce znalazłam 2 koperty.

Pierwsza to próbki kosmetyków dla dzieci Zepter Swiss Nature.

 
Druga koperta to przesyłka od kalina-sklep.pl. Jakiś czas temu można było dostać się u nich do testowania glinek marki FITOKOSMETIK.Otrzymałam glinkę anapską, glinkę kambryjską, glinkę z Morza Martwego oraz glinkę wałdyjską,


Pochwalę się Wam jeszcze swoim zamówieniem z BingoSPA. Niedawno do osób należących do prekursorek.pl były rozsyłane bony na kwotę 50 zł. Można było złożyć zamówienie bez minimalnej kwoty zakupu i płaciło się tylko za wysyłkę. Było troszkę zamieszania, bo niektóre osoby udostępniły informację o bonach w sieci i z bonów korzystać mogły osoby, które nie były zarejestrowane u prekursorek. Później jednak pojawiła się informacja, że prekursorki, które są zainteresowane mogą wysłać maila z prośbą o przyznanie indywidualnego bonu z indywidualnym kodem. Wysłałam, otrzymałam i złożyłam zamówienie.

Zamówiłam:

1. borowinowy żel pod prysznic
2. borowinowe mydełko w płynie


3. kolagenowe mleczko do mycia rąk


4. relaksujące algi pod prysznic


5. żel do higieny intymnej z proteinami jedwabiu
6. jedwabne mydełko do rąk


7. sól do stóp ze skłonnością do grzybicy, pękania między palcami


Bardzo mnie zawsze ciekawiły kosmetyki BingoSPA. Teraz mam okazję przetestować.

Przypominam, że w moim rozdaniu do wygrania są 2 produkty BingoSPA

Link do rozdania poniżej

ROZDANIE



Zajrzyj tutaj

7 komentarze

  1. Serię borowinową z BingoSpa bardzo lubię poznawać:) obecnie kończę mydło w płynie tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te glinki wydaja sie super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaaa super zakupy! Słyszałam, że wysyłali bony, ale ja niestety nie mam konta. :) A próbki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na kilka przesyłek;) udanych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania, ja z bonu nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie skorzystałam, ale może przy kolejnej okazji. :)

      Usuń