Pierwsze zagłębiowskie spotkanie blogerek

03 września

Kochani, 

ponieważ od ponad roku chodzi mi pomysł na zorganizowanie spotkania dla blogerek to chciałam Was poinformować, iż 18.10.2014 odbędzie się pierwsze zagłębiowskie spotkanie blogerek pod hasłem " Zagłębie integruje". Spotkanie wstępnie odbędzie się w Dąbrowie Górniczej w kawiarni Kawa3herbata.



Zgłoszenia przyjmować będę do 12.09.2014.

W swoim zgłoszeniu podajcie imię, nazwisko, skąd jesteście oraz adres Waszego bloga. Możecie też w zgłoszeniu dodać coś od siebie....:)

Zgłoszenia wysyłajcie na adres: wzwierciadlecodziennosci@gmail.com

W spotkaniu udział weźmie 10 osób. Lista uczestniczek zostanie opublikowana do 14.09.2014

Szukam też osoby, która pomogłaby mi przy organizacji spotkania.

Więcej szczegółów wkrótce.






Zajrzyj tutaj

6 komentarze

  1. Szkoda ze tak daleko ja ze Szczecina Ci nie pomoge ale trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wysłałam zgłoszenie na maila.Że też ja dopiero dzisiaj wyczaiłam Twojego bloga...Ale lepiej późno niż wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego spotkania i powodzenia w organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj czemu nie w Jaworznie? Tu też mamy kawiarnię kawa3herbata :))

    OdpowiedzUsuń