ŚWIECA ZAPACHOWA W SZKLE INSPIRATION SOFT BISPOL

06 grudnia

Dziś będzie pachnący wpis i z kategorii umilaczy jesienno - zimowych. Uwielbiam, gdy mój dom otulony jest pięknymi zapachami, a do tego idealnie nadają się świeczki. Po spotkaniu blogerek w Rybniku moja kolekcja świec powiększyła się o kolejne cudo. Tym razem jest to świeca zapachowa w szkle Inspiration Soft marki Bispol.


Ozdobna świeca zapachowa w szkle to idealne rozwiązanie dla osób ceniących eleganckie dodatki, mieniący się płomień świecy podczas długich wieczorów oraz wyjątkową, ciepłą atmosferę w domu.
Świeca Inspiration Soft to elegancja i delikatna klasyka w najlepszym wydaniu.


Świeca Inspiration Soft znajduje się w bardzo ozdobnym i jednocześnie eleganckim opakowaniu. Produkt dostępny jest w różnych wersjach kolorystycznych i zapachowych, więc każdy znajdzie na pewno coś dla siebie. 


Zapach Inspiration Soft jest bardzo przyjemny, świeży i subtelny. Nieco przypomina mi zapach wiosennych kwiatuszków. W te jesienne - zimowe wieczory, gdy w domu unosi się taki kwiatowy zapach robi się bardzo przytulnie, a my czujemy się tak jakby za oknem była wiosna. Świeca ta idealnie pasuje na popołudniowy czy też wieczorny relaks po ciężkim dniu. Ja zawsze świecę odpalam, gdy dzieci już smacznie śpią, a ja mogę oddać się chwili dla siebie z dobrą książką. Świeca ta tworzy nie tylko przyjemną atmosferę, ale także przyjemne światło. No i oczywiście jest wspaniałą ozdobą w naszym mieszkaniu.


Taka świeca będzie też fajny pomysłem na prezent dla kogoś bliskiego nie tylko z okazji Mikołajek, świąt, ale także na urodziny lub imieniny.

A Ty jakie zapachy do domu lubisz??

Zajrzyj tutaj

0 komentarze