Kuracja dla włosów farbowanych Marion - moja opinia

23 stycznia

Niektórzy wiedzą, że nie lubię eksperymentować z kosmetykami do włosów. Mam włosy bardzo uciążliwe, cienkie, z tendencją do przetłuszczania się, no i oczywiście od kilkunastu lat włosy farbuję na czarno. Nie mogę używać wszystkiego co wpadnie w moje ręce. Jednak jeśli chodzi o produkty Marion, które otrzymałam już jakiś czas temu w ramach współpracy z JM Spa & Wellness przypadły do gustu...MOIM WŁOSOM :) Tym razem podzielę się opinią na temat Jedwabnej kuracji Marion do włosów farbowanych.






Producent: http://www.marionkosmetyki.pl/

Informacje od producenta: 

Natura Silk Jedwabna Kuracja to odżywka regenerująca bez spłukiwania do włosów. Formuła odżywki została opracowana tak, aby lepiej i dłużej chronić kolor włosów farbowanych, zapewniając im zdrowy połysk. Dodatkowo zawarty w odżywce olej z kiełków pszenicy poprawia strukturę włosów, wygładza je i ułatwia rozczesywanie. Olej jojoba nawilża, odżywia i wzmacnia osłabione włosy.

Filtr UV zapewnia ochronę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych oraz pomaga regenerować uszkodzenia spowodowane stylizacją i modelowaniem włosów przy użyciu suszarki, prostownicy i lokówki.

Twoje włosy uzyskują świetlisty połysk, jedwabistą miękkość i zdrowy wygląd.


Skład:

Cyclopentasiloxane (and) Dimeticone, Cyclometicone, Isopropyl Myristate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Ethyl Ester Of Hydrolized Silk, Panthenol, Simmonsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Poliquaternium - 59 (and)Butylene Glicol, CI. 47000


Opakowanie: 15 ml  lub 50 ml

Cena: ok. 10 zł za 50 ml

Użycie:

Nałożyć na dłoń dużą kroplę jedwabnej kuracji i rozprowadzić na suchych lub wilgotnych włosach. Nie spłukiwać.

Moja opinia:

Odżywki używałam na końcówki włosów, gdyż mam włosy z tendencją do rozdwajania się. Bałam się jakoś, że odżywka naniesiona na całe włosy może je zbyt mocno obciążyć i dać efekt "przetłuszczonych włosów". Odżywka ma pompkę dzięki której łatwo wydobywa się potrzebna ilość. Zapach przyjemny. Konsystencja oleista. Włosy, a raczej ich końcówki zregenerowały się. Nie wiem, czy odżywka nadaje połysk czy ułatwia rozczesywanie oraz czy je wygładza, bo jej nie stosowałam w tym celu. Mnie bynajmniej odżywka pomogła na rozdwojone końcówki. Cena też jest ciekawa.

Moja ocena: 4/5


Zajrzyj tutaj

0 komentarze