Testowanie z samplecity.pl- recenzja Bi -Es Experience The Magic

10 stycznia

W ramach testowania z samplecity.pl otrzymałam trzy perfumy. Dzisiaj dzielę się z Wami swoją opinią na temat Bi - Es Experience The Magic





Produkt otrzymałam do testowania od : http://samplecity.pl/

Informacje od producenta: 

 `Experience The Magic` marki Bi-Es to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet. Zapach stworzony dla kobiety z pewną dozą szaleństwa, nie bojącej się marzyć.

Kategoria: kwiatowo - orientalna

Nuty zapachowe:

  • nuta głowy: kwiat afrykańskiej pomarańczy, różowy pieprz
  • nuta serca: kadzidło, heliotrop, róża
  • nuta bazy: piżmo, cedr virginia, wanilia
Opakowanie: 100 ml

Cena: ok. 22 zł

Moja opinia: 


Perfumy są zamknięte we flakoniku o pojemności 100 ml. Bardzo urzekł mnie właśnie ten flakonik oraz diamencik zawarty na nim. Zapach ciekawy i oryginalny. Utrzymuje się na ciele kilka godzin, a na ubraniach ponad 6 godzin. Perfumy tej firmy są dostępne np. w Tesco, więc nie jest ciężko je znaleźć. Najlepiej jest samemu powąchać, bo każdy ma inny gust. Mnie perfumy od samego początku bardzo przypadły do gustu. Nie są to perfumy, ale woda perfumowana.

Moja ocena: 5/5


Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. Piękny zapach, bardzo mi się podoba, a buteleczka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mój też :) ale pozostałe też nie są niczego sobie :)

      Usuń
  3. Moje serducho podbiły flakoniki we wszystkich trzech wodach:)

    OdpowiedzUsuń