NOWOŚCI KOSMETYCZNE I NIE TYLKO Z OSTATNICH TYGODNI

27 sierpnia

Dzisiaj zapraszam Was na przegląd nowości, które w ostatnim czasie zagościły w moim domu. 

Zacznijmy może od kosmetyków. 

Od jakiegoś czasu testuję dwa kosmetyki niemieckiej marki COSNATURE. Jest to krem pod oczy o którym mieliście okazję już przeczytać na blogu oraz szampon.


Na portalu ofeminin.pl dostałam się do testów pianki oraz lakieru do włosów WELLA. Dla mnie jest to bardzo fajny duet.



Przed wyjazdem nad morze zakupiłam u siebie w drogerii kojącą wodę różaną do cery wrażliwej Bielendy oraz krem BB na niedoskonałości dla skóry normalnej, suchej i wrażliwej. O tyle o ile woda różana bardzo fajnie się spisuje to krem BB całkowicie nie odpowiada mi. Niebawem postaram się coś więcej na ten temat napisać na blogu.


Co jakiś czas przychodzi chwila, że trzeba zafarbować włosy. Tym razem postawiłam na kolor 39.5 Joanny Multi Cream efekt 3D.


Moje pierwsze zamówinie z CLARESY oraz drugie. Postawiłam na dwa kolory - pink crocodile oraz blue snake. Oczywiście zaopatrzyłam się w remover, primer, kilka gadżetów, naklejki i folię.




Dotarł do mnie również w ostatnich tygodniach mój fotoobraz od Saal Digital Polska. O nim również już pisałam na blogu.


To by było na tyle.

Miłego dnia!



Zajrzyj tutaj

0 komentarze