13 września 2014

Przesyłki z ostatniego tygodnia

W tym tygodniu dotarły do mnie tylko dwie przesyłki. Pierwsza przesyłka to moja kontynuacja kuracji z Priorin Extra. W przyszłym miesiącu przyjdzie do mnie jeszcze jedno takie opakowanie. Po zakończeniu kuracji napiszę kilka słów na temat tego suplementu diety.


No a druga - nie wiem nawet czy warto się chwalić - dostałam się po raz kolejny do testów samplecity.pl. Ehhh...Tym razem to porażka. Jak ocenić próbkę plastra na pęcherze Compeed ???




Miłego dnia !!!

12 komentarzy:

  1. Priorin Extra chętnie bym przetestowała bo włosy strasznie mi ostatnio wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę tym razem Sample City się nie postarało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nawet nie zgłaszałam do testów bo wyraźnie było napisane, że to próbki, jak zobaczyłam co to, to wybuchłam śmiechem i cieszę się, że nie zostawiłam zgłoszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze :< myślałam że więcej tych plastrów sie dostanie :< też czekam na swoją przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Priorin mam, z tym plastrem to trochę śmiesznie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Także zawiodłam się na sample city...

    OdpowiedzUsuń
  7. z tą próbką Compeed to tragedia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! ;) Zapraszam do zabawy.
    http://wlosovelove.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie próbka plastra na odciski doszła wczoraj - jestem rozczarowana....

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się załapałam do tych testów Sample City. ;)

    OdpowiedzUsuń