26 lutego 2015

Przesyłki z ostatnich dni

Hej,

dzisiaj luźny post o tym co do mnie dotarło.

Zacznę od paczuszki, która dotarła do mnie dzisiaj. Jest to paczka Liderki Opinii DoReMi od Ambasady Trendów. Niedawno się tam zarejestrowałam i już udało mi się dostać do kampanii. Testować z synkiem będziemy obiadki i deserki  DoReMi.



Dotarła też do mnie moja wygrana w rozdaniu na fanpage'u  Fotofascynacja, fotografia ciążowa, noworodkowa, dziecięca. 


Kalendarz jest przepiękny.


Mam też swoje biulionetki Knorr.


Byłoby tego tyle. 

Miłego dnia :*



10 komentarzy:

  1. synuś będzie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kalendarz!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Esencje i do mnie wysłali ale nie na tą pocztę. :( A ja już dawno jestem na stronie trend, ale niestety z moim pechem nic się nie udaje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam te esencje Knorr :)

    OdpowiedzUsuń