Farmona Radical - suchy szampon do włosów tłustych pozbawionych objętości

21 maja


Suche szampony nie należą do produktów, które często u mnie w domu goszczą. Wręcz może prawie, że wcale. Do tej pory jedynym suchym szamponem jaki miałam okazję używać był ten dostępny w Biedronce. 
Jakiś czas temu w moje łapki wpadł suchy szampon Farmona Radical. 

Jak sobie poradził?  O tym dalej....


Kilka słów od producenta:

Nowy suchy szampon Farmona RADICAL® przeznaczony jest do pielęgnacji włosów tłustych, nieświeżych i pozbawionych objętości. Specjalnie opracowana, bogata w składniki aktywne, unikalna receptura zapewnia skuteczne działanie. Szampon błyskawicznie odświeża przetłuszczone włosy bez użycia wody, nie pozostawiając na nich śladów.   Ekstrakt z szałwii i biosiarka regulują wydzielanie sebum, zapobiegając przetłuszczaniu się włosów. Ekstrakty z kwiatów lipy i skrzypu polnego wzmacniają włosy, poprawiają ich sprężystość, przywracają witalność i blask. Sebum Control System pochłania nadmiar sebum oraz zanieczyszczenia, pozostawiając włosy odświeżone i pełne objętości.  Szampon Farmona RADICAL® sprawia, że włosy stają się lekkie, jedwabiście miękkie i pachną świeżością ‒ jak po myciu. Szampon można stosować przez cały rok. Dzięki poręcznemu opakowaniu mieści się nawet w małej torebce.


Moja opinia:

Buteleczka jest niewielkich rozmiarów, bo ma pojemność 50 ml. Spokojnie zmieści się do torebki i do walizki, gdy wybieramy się na wakacje. Przed użyciem trzeba nią wstrząsnąć. Zapach kwiatowy, na początku niektórych może dusić, ale później jest ok.


Na ile użyć starczy? Tak naprawdę na niewiele przy długich włosach. Ja miałam go tylko na 3 użycia.

Rozpyla się dość dobrze. Na włosach pojawia się biały osad, ale na szczęście łatwo się go wyczesuje. Odświeżenie odczuwalne na maksymalnie 1,5 godziny. Niestety u mnie nawet minimalnie nie zwiększył objętości włosów.


Ja po ten szampon na pewno nie sięgnę ponownie. 


Znacie ten szampon?


Zajrzyj tutaj

2 komentarze