Mazidło konopne chłodzące Molpharma

06 maja

Aktywność fizyczna  korzystnie wpływa na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. To chyba każdy wie, Mnie przez ostatnie miesiące tej aktywności brakowało - córka była malutka, syn też wymagał większej uwagi z mojej strony, bo troszkę nie potrafił się odnaleźć w nowej sytuacji. Teraz, gdy córa ma 8 miesięcy, syn 3 i pół roku - nie wiem kiedy to zleciało - postanowiłam wrócić do ćwiczeń. No i troszkę się przeforsowałam. Z pomocą jednak wówczas przyszło mi konopne mazidło chłodzące Molpharma.


Kilka słów od producenta:

Mazidło na bazie oleju konopnego z dodatkiem mentolu i eukaliptusu zapewnia naturalne chłodzenie, przynosząc ulgę, relaks oraz orzeżwienie. Olej konopny zapewnia nawilżenie oraz regenerację skóry. Olej konopny pozyskiwany z nasion konopi siewnych (Cannabis Sativa) zawiera substancje biologicznie czynne o właściwościach przeciwzapalnych, regenerujących, gojących, przeciwwirusowych i antyseptycznych. Jest jednym z najbogatszych żródeł Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT) będących budulcem błon komórkowych. Oprócz kwasu gamma- linolenowego zawiera kwasy Omega3 i Omega6 w stosunku 3:1 co jest najbardziej optymalną proporcją dla organizmu ludzkiego. jako jedyny zawiera CBD kannabidiol- substancję o właściwościach przeciwzapalnych oraz liczne witaminy (A, B1, B2, B6, C, E). Mazidło ma bardzo korzystny wpływ na krążenie krwi w tkankach podskórnych. Łagodzi bóle mięśniowe, stawowe i kostne. Doskonały na dolegliwości reumatyczne. Nie wywołuje podrażnień i przykrego zaczerwienienia skóry.

Wskazania:

Mazidło polecane przy zwalczaniu bólu mięśni powstałych po nadmiernym wysiłku fizycznym. Redukuje zakwasy mięśniowe. Używane jest przez masażystów i rehabilitantów. Szerokie zastosowanie ma u pacjentów z problemami skórnymi. Polecane również w bólu stawów, torebek stawowych. 

Sposób użycia: 

Stosować miejscowo nanosząc na skórę. Dla najlepszego efektu stosować 2-4 razy dziennie wmasowując w skórę.

Skład: 

Aqua, Alcohol denat., Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Polysorbate 80, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylgycerin, Triethanolamine, Camphor, Menthol, Aroma, D-Limonene.

Moja opinia:

Mazidło znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 100 ml. Na spodzie opakowania są zawarte ogólne informacje dotyczące mazidła, wskazania, termin ważności ( 6 miesięcy od otwarcia ) oraz skład. Jego konsystencja jest kremowa, a zapach mocno mentolowy, który jest charakterystyczny dla produktów o działaniu chłodzącym.


Produkt świetnie u nas się sprawdził, gdy po dłuższej przerwie ja zaczęłam ćwiczyć, a mój chodzić na siłownię miejską, która niedawno w naszym pobliskim parku powstała. Oczywiście pojawiły się zakwasy, a mazidło świetnie sobie z nimi poradziło. Ukoiło ból odczuwalny głównie w łydkach. Fajnie chłodziło. Produkt jest wydajny nawet, gdy używamy do trzy razy dziennie.



Cena za 100 ml to około 20 zł.

Znacie konopne mazidła Molpharmy?


Zajrzyj tutaj

1 komentarze

  1. Ja mam wersje regenerującą i nie baredzo mam na nią pomysł. Dobrze się sprawdziła na bolące ścięgno podkolanowe :)

    OdpowiedzUsuń