Wibo Candy Shop lakier do paznokci

31 maja

Jakiś czas czemu  zakupiłam w Lidlu lakier do paznokci Wibo Candy Shop. Uwielbiam wszystko co niebieskie, więc obok tego kolorku nie mogłam przejść obojętnie. Taka już moja natura :)


Lakier Wibo Candy Shop ma pojemność 8 ml. Niestety nie znalazłam na buteleczce nr koloru ani jego nazwy.  Kolor jednak bardzo mi się spodobał.

Lakier jest o średniej konsystencji, pędzelek spłaszczony. Niestety za pierwszym razem miałam ogromny problem, bo lakier rozlewał się na skórki. Za drugim i trzecim razem doszłam do wprawy.



Pierwsza warstwa niestety nie zapewnia zachwycającego krycia. Druga daje lepszy efekt - zdecydowanie, ale i tak czasem mogą pojawić się prześwity. 

Jeśli chodzi o trwałość to lakier z top coatem wytrzymał 3 dni bez odpryśnięć. Potem niestety pojawiło się ścieranie końcówek, a w piątym dniu odpryśnięcia.

Jak Wam się podoba kolorek?









Zajrzyj tutaj

4 komentarze